هزینه کاشت ابرو چند است؟
نوشته شده توسط : nastaran

کاشت ابرو | انواع روش های پیوند طبیعی ابرو، مزایا، معایب و هزینه | مجله  کوروش

عوامل موثر در تعیین قیمت یا هزینه کاشت ابرو عبارتند از:

پزشک متخصصی که انتخاب می کنید: هر چه دکتر با تجربه و مشهورتر باشد، در کارش تخصص بیشتری دارد و مطمئناً نتیجه بهتری خواهد داشت.

مکان و تجهیزات کلینیک: انتخاب کلینیک نیز در کاشت ابرو بسیار مهم است، زیرا تکنولوژی کاشت مو به طور مداوم در حال پیشرفت است و ابروها نیز موثر خواهند بود.

روش کاشت: قیمت بسته به روش کاشت ابرویی که انتخاب می کنید متفاوت است. گاهی و از جهاتی متخصص مجبور است فقط از یک دستگاه مخصوص برای رشد ابروهای شما استفاده کند و آنها را دور بیندازد و گاهی اوقات دستگاه های پیشرفته بدون دخالت دست کاشت را برمی دارند که برای کاشت ابرو مقرون به صرفه است.

تراکم مورد نیاز برای کاشت: اگر ابروهای شما کم پشت هستند و نیاز به برداشتن و کاشت موی زیادی دارند، قطعا هزینه آن افزایش می یابد، زیرا هر دو کاشت ابرو زمان زیادی می برد و نیاز به کار زیادی دارد.

مدل ابرو و تعداد گرافت مورد نیاز: گاهی تنها چند گرافت برای پرکردن شکاف ابرو کافی است، اما گاهی به تعداد زیادی گرافت نیاز است، هزینه کاشت موی ابرو تا حد زیادی به تعداد گرافت ها در ابرو بستگی دارد. هر ابرو که ممکن است از 50 تا 400 متغیر باشد.

سایر عوامل مانند هزینه معاینات و داروهای مورد نیاز برای مراقبت های قبل و بعد از کاشت ابرو بر قیمت نهایی کاشت ابرو تأثیری نخواهد داشت. در کلینیک عصر جدید بهتر است در خصوص هزینه ایمپلنت با مشاوران ما در کلینیک مشورت کنید.واد

 




:: برچسب‌ها: کاشت ابرو، هزینه کاشت ابرو ,
:: بازدید از این مطلب : 171
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 30 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: